perjantai 19. syyskuuta 2014

SivuAineAppro

Heippa

Vihdoin viikonloppu, tulin just käymään Järvenpäässä kotikotona pitkästä aikaa. Mulla on ollut tänään hyvin hidas päivä.. Ei oikein jaksa keskittyä.

Syynä voi hyvin olla se, että oltiin eilen meidän luokkalaisten kanssa approilemassa Kalliossa. Oltiin meillä etkoilemassa kuuden aikoihin ja siirryttiin siitä Cafe Mascotiin, josta saimme suorituskortit. Ideana on, että korttiin kerätään leimoja baareista joissa kierretään illan aikana. Leimoja täytyy olla tietty määrä, että saa hakea jatkopaikalla haalarimerkin. 

Mulle kävi vähän hölmösti, koska multa jäi yhdestä leimasta kiinni, etten saanut merkkiä. Vaikka toisaalta en ole vielä saanut aikaiseksi ommella edellisiäkään merkkejä haalareihini.. Ehkä saan jossain vaiheessa ommeltua ne, kun ostin eilen niin hienon Grumpy cat merkin :--D

Sivuaineapprot olivat tosi kiva kokemus ja lisäksi meillä oli kiva porukka kasassa :) Odotan jo innolla marraskuussa olevaa Kaljaasi risteilyä ;)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
haa

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Tää on niiin awesome

Image and video hosting by TinyPic

Oon tämän ja huomisen päivän täällä Järvenpäässä, ihana vaan laiskotella sohvalla ja katsoa telkkaria. Täällä on niin mukavan kotoisaa, kun takkakin on päällä :) Pitäisi pikkuhiljaa saada Kallion kämpän sisutus kohdilleen niin siellä viihtyisi yksin vielä paremmin. Se on mun mielestä vielä vähän kolkko :D Ajattelin tehdä mun sisustuksesta tänne jonkun postauksen heti kun se on valmis. 

Mutta nyt mulla on niin älytön nälkä, että menen syömään. 
Hyvää perjantaita :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3