torstai 11. syyskuuta 2014

Pastel Jacket

Heimoimoi.

Mä olen aivan poikki. Naurettavaa, koska oon suurinpiirtein vaan laiskotellut koko viikon. Tai no, tänään kylläkin paiskin hommia kuin hullu, joten voi johtua siitä. Koko viikon tehtävät yhdelle päivälle.. jep hyvä Sina. Kiukuttelin äskön aikani matikan tehtävien kanssa kunnes luovutin. 

Eilen oli vähän rennompi päivä, ehdittiin moikata Amandan kanssa. Käytiin istumassa kahvilla ja höpöttelemässä niitä näitä, perus hömppää. Taidettiin me muutama kuvakin napata. 

Amalla oli aivan uskomattoman suloinen vaaleanpunainen fluffy -takki, johon ihastuin niin paljon että käytiin ostamassa mullekkin sellainen valkoisena. Mä en voi enää ostaa yhtäkään takkia, niitä on tuolla aivan liikaa. 

Kokeilin eilen pitää ekaa kertaa mun pastellinsävyistä vihreää takkia, joka oli notkunut kaapissa kauan hintalappuineen. Ihan piristävää vaihtelua siihen ainaiseen mustaan, mun mielestä tää on aika kiva :) 
Sovittiin kyllä ällöhyvin yhteen kun kummallakin oli karkinväriset takit :D

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Jacket: VeroModa/Hat: H&M





Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


















































































































Haluaisin lähteä viikonloppuna Kissojen yöhön Korkeasaareen, koska en ole koskaan päässyt sinne. Kaikki pläänit on kuitenkin vielä auki, koska haluaisin nähdä myös kavereita. Saa nähdä, että mitä keksii. 

Hyvää torstaita :P 

2 kommenttia:

  1. ihana toi sun hattu!! mul oli kans joskus tollanen, mut taisin myydä sen kirpparilla ja nyt kaduttaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Voi hitto, noi on kyllä ihania varsinkin nyt syksyllä :)

      Poista

Kiitoksia kommentista <3