perjantai 26. syyskuuta 2014

Finally Friday

Moimoimoi. 

Ihanaa, viikonloppu. Mulla oli tänään hauska aamu, kun Charlotta päätti tulla meille kahville ja seurailemaan mun aamutoimia kymmenen aikaan. Meillä alkoi koulu vasta 12 niin sai nukkua pitkät yöunet. Mä oon aivan läpikotaisin aamuihminen, rakastan sitä että on paljon aikaa aamuisin. Tykkään syödä kunnon aamupalan, juoda kahvia rauhassa ja hengailla ilman kamalaa kiirettä. Aamut on mulle melkein tärkeimpiä hetkiä päivässä. Vaikka meillä olikin paljon aikaa tänään, myöhästyttiin tietenkin luennolta, kun spora meni nenän edestä :-D

Päivä hurahti koulussa tosi nopeesti ja ajateltiin tänään lähteä luokkalaisteni kanssa istumaan iltaa. Viikko on ollut aika tavallinen, vaikka en oikeastaan ollut koulussa kuin tänään ja keskiviikkona. Oon myös kuluttanut kauheasti rahaa tällä viikolla.. Susa halusi eilen lähteä keskustaan katsomaan itselleen takkia ja vaikka mun ei pitänyt ostaa mitään, ostin silti :D Löysin Monkista niin kivat villakankaiset shortsit ja BikBokista lämpimät kollarit. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Lähden TAAS huomenna Järvenpäähän, koska en ole nähnyt mun ystävää Monicaa pitkään aikaan. Saatiin onneksi sovitettua aikataulut yhteen meinataan ja lähteä pitkästä aikaa ulos. Mulla on taas ihana kolmen päivän viikonloppu, joten eiköhän ehdi taas tekemään kaikennäköistä :) 

Asiasta kolmanteen, kuvattiin nämä kuvat nopsaa eilen. Laiskempina päivinä pukeudun yleensä just näin, perus teeppari ja nahkatakki. Nyt on kaikenlisäksi ollut vielä niin kylmä ja sateinen sää, ettei oikein jaksa mitään erikoista. Oon tosi mukavuudenhaluinen :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mutta nyt voisin lähteä viikonlopun viettoon ja kauppaan. 

Hyvää viikonloppua :)


2 kommenttia:

Kiitoksia kommentista <3